Anmäl!

Hellu!
Idag är jag jätteglad och jag vet faktiskt inte riktigt varför eftersom en del saker har gått rätt dåligt för mig idag... men det är skitsamma jag är ändå glad! :D
Och just nu kom jag på att anmäl är ett väldigt konstigt ord. Anmäl, anmäl, anmäl, anmäl, anmäl er till veckans blogg idag! An mäl anmäl. An mäl. An mäl. Anm äl.

Okej, okej, jag ska sluta spamma nu. ;) Anmäl er till veckans blogg idag så väljer jag imorgon!

Nu ska jag plugga matte + historia inte så kul fast ändå för jag är glad! (: Och sen ska jag se Desperate housewives missa inte det! Och sen ska jag fixa håret och så kolla mina drakar och så sova. Pöss! ♥

Kommentarer
Postat av: amanda

hej jag anmäller med min nya nagelblogg sóm jag värkligen kick startat med :)

ps älskar din blogg läser varje dag

2012-04-17 @ 21:20:53
URL: http://pandanails.blogg.se/

Släng gärna iväg en liten kommentar! ♥

Vem är du? ♥
Spara ditt namn?

E-mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Skriv kommentaren här:

Kom gärna tillbaka! ♥
RSS 2.0