Grattis till mig

Oj, hade faktiskt glömt bort det här, men idag är det ett år sen jag skaffade min första blogg! (:
Det är ju helt sjukt.
Jag vet inte riktigt varför jag skaffade blogg från början. Jag hade inte direkt något att blogga om. Det var typ först efter två veckor som jag målade mina första naglar och började blogga om det. Sen efter ett tag så var det lite sånt att jag skulle flytta och sånt så jag fortsatte blogga för det och sen skaffade jag en ny blogg, och sedan en blogg till. Ni behöver inte få veta hela min historia hihu.

Haha jag kommer typ inte ihåg mitt liv innan jag började blogga, det har ändrats så himla mycket... jag hatar faktiskt förändringar men jag måste säga att det har förändrats till det bättre!


Mina första naglar

Nu ska jag kolla på tv och så lite plugga och så lite packa till Skövde. Åker i övermorgon!

Kommentarer

Släng gärna iväg en liten kommentar! ♥

Vem är du? ♥
Spara ditt namn?

E-mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Skriv kommentaren här:

Kom gärna tillbaka! ♥
RSS 2.0