JAG ÄR HEMMA!

Hemma från Skövde nu dåå, gick till A-slutspel det var bra. (: Ni får gissa hur det gick sen för nu ska jag visa min systers naglar som jag gjorde i fredags.
Valde ut lite random pics så alla är inte tiptop.




Ja gjorde det på typ en kvart men det står Brynäs och sen två ishockeyklubbor i kors med en sån där... vad heter det... puck! Det ser ut som små fina gubbar men skitsamma. :D

För er som inte är så uppdaterade när det kommer så är Brynäs ett ishockeylag från Gävle tror jag som vann SM i torsdags och min syster gillar dem... hon är hockeygalen. (:

Pallar inte måla om mina nu så det blir nog konadtisdag på tisdag.

Åhjuste bellis Niall är min oki!

Kommentarer
Postat av: bello ♥

niall e så snyggishhh och bara min ! ♥

2012-04-22 @ 22:30:23

Släng gärna iväg en liten kommentar! ♥

Vem är du? ♥
Spara ditt namn?

E-mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Skriv kommentaren här:

Kom gärna tillbaka! ♥
RSS 2.0