One direction nail art

Har velat göra det här ett tag, men det har aldrig riktigt blivit av. Men när Annie gjorde det så fick jag en liten påminnelse så nu har jag spenderat 3-4 timmar på att lyssna på one direction och måla de här naglarna. (: Är gaaanska nöjd, men högern blev ju ofc fail som vanligt. ;)
Gjorde lite collage idag för jag hade tråkigt! :P






Tog typ 30 bilder idag hihi.
Jag är lite kär i de här naglarna, de blev ju inte perfekta men jag gillar dem. Speciellt Niall, haha jag älskar Niall han är så söt. :p  Harry och Liam blev jättefail eftersom vänsterhanden målar + råkade förstöra typ 3 gånger. Aja gillar inte dem så mycket ändå fast de sjunger typ mest i alla låtar. Louis (tummen) blev typ bäst.

Vem gillar ni mest i One direction?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jätte fina naglar!!!!!!! Du målar jätte fint och jag älskar din blogg:)

2012-04-08 @ 22:11:42
Postat av: Isabell

Fina!

Harry in my <3

2012-04-09 @ 19:01:35
URL: http://bellasnaglar.blogg.se/
Postat av: Annie

Gud vad duktig du är!

Min favo är Zayn ;)

2012-04-11 @ 23:50:34
URL: http://artnail.blogg.se/

Släng gärna iväg en liten kommentar! ♥

Vem är du? ♥
Spara ditt namn?

E-mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Skriv kommentaren här:

Kom gärna tillbaka! ♥
RSS 2.0