Stickersmåndag

Idag målade jag mina tånaglar och satte på lite stickers för orkade inget annat. Och då kom jag på en jättebra idé som vanligt, alla mina idéer är toppen.
Har ju berättat för er om holofredag, glittertorsdag och pink wednesday. Nu introducerar jag stickersmåndag! Man har ju en massa stickers hemma som man tycker är jättefina men vill inte använda för man tycker det är så tråkigt och enkelt. Men nu har jag kommit på ursäkten: måndagar! Man pallar ju bara inte på måndagar så då är det ju jättebra. :D


Fult målat och fula nagelband men stickersen är fina och Fiji är fint. :D

Kommentarer
Postat av: Ja du?

Gud vad fina!! Jag visste inte att man kunde göra tånaglar så snygga:O haha super fina Melina!!<33

2012-04-24 @ 07:21:47

Släng gärna iväg en liten kommentar! ♥

Vem är du? ♥
Spara ditt namn?

E-mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Skriv kommentaren här:

Kom gärna tillbaka! ♥
RSS 2.0