Veckans blogg... och lite hälsningar

Veckans blogg blir denna vecka den här bloggen. Tyckte hon hade jättefin inspiration så kolla lite. (:

KLICKA HÄR

Och det här inlägget ska även tillägnas lite andra personer.

Först och främst Emelies gammelfarmor som gick bort igår, 98 år gammal. Jag kände inte henne, men vila i frid. ♥
Och Mike i Desperate Housewives... R.I.P.

Och så lite födelsedagar!
En jag känner som fyllde år igår
Och så pappis som fyller år idag
Och så två som fyller år imorgon
Och så min kusin som fyller år i övermorgon
Och så mitt kusinbarn som föds om några dagar! (:

Nu kom alla jag känner med här typ, men ja.
Ha en toppenkväll, pöss! ♥

Kommentarer
Postat av: amanda

tack så mycket :D

2012-04-18 @ 19:47:30
URL: http://pandanails.blogg.se/

Släng gärna iväg en liten kommentar! ♥

Vem är du? ♥
Spara ditt namn?

E-mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Skriv kommentaren här:

Kom gärna tillbaka! ♥
RSS 2.0