11 dagar kvar!

Om 11 dagar är jag i London med min bästavän! ♥ Ååh vad jag längtar nu ska bara shoppashoppashoppa i 4 dagar. :) Många saker som är billiga i London, och så finns det massor som inte finns i Sverige också! :* Älskade verkligen London förra gången jag var där, jag kände mig mer hemma där än vad jag nånsin gjort på nåt annat ställe... får se om man återfår den känslan, jag hoppas det! Iaf håller jag på att dö av längtan nu!
 
David & Goliath, New look, Next, Topshop, Boots, Superdrug, Pull & Bear, Forever 21, Monsoon, Accessorize, M&M STORE, PRIMARK, claire's, The body shop, GAP, converse, Disney store, Zara, LUSH, mac, HOLLISTER. ♥
 
Asså nää jag kan inte förklara hur mycket jag längtar!
 
:D

Kommentarer

Släng gärna iväg en liten kommentar! ♥

Vem är du? ♥
Spara ditt namn?

E-mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Skriv kommentaren här:

Kom gärna tillbaka! ♥
RSS 2.0