Cool as a cucumber

Här ligger jag i min säng med gurkor på ögonen! Eller ja bara på högerögat faktiskt för jag måste se lite vad jag skriver! Lite jobbigt för jag har svarta prickar i mitt vänsteröga sedan jag fick en kniv i det när jag var en plutt! Men nu ska jag sluta beklaga mig och komma till saken!

Skulle tipsa om den här ansiktsmasken som inte riktigt är från nåt märke men säljs på kicks och Åhléns. Den är peel-off och jag har köpt den flera gånger. Hjälper mig alltid när min hy känns hemsk och inte får vara det, typ idag och när jag skulle på modellaudition. Min hy känns matt och fräsch efteråt. Första gången man öppnar den tror man typ att nån hällt yes diskmedel i och skrivit att det är ansiktsmask för det är samma konsistens, färg och lukt, men när du testar upptäcker du att det definitivt inte är yes. :)

Undrar om gurkorna går att äta för jag är hungrig. :(


Kommentarer

Släng gärna iväg en liten kommentar! ♥

Vem är du? ♥
Spara ditt namn?

E-mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Skriv kommentaren här:

Kom gärna tillbaka! ♥
RSS 2.0