Klippt mig

Var och klippte mig igår, blev inte så nöjd faktiskt eller jag vet inte jag hatar alltid min frisyr i början... Men frisören visade typ tre cm men det kändes som att det blev lite för mycket sen... Jaja det växer ut det var typ såhär kort förra gången jag klippte mig sen växte det jättesnabbt. :)

Översta bilden är hur jag såg ut innan, mitten är hur det ser ut nu och den längst ner är hur jag såg ut förra gången. Haha nej jag skoja bara längst ner är hur det ser ut nu och och mitten är hur det råkade bli på bild. Gud vad rolig jag är! Nej men asså seriöst det blev jättekort. :(


Kommentarer
Postat av: Linnea

Haha klippte också mitt hår för några dar sen, och blev också lite missnöjd med hur kort det blev...

2012-08-21 @ 19:01:17

Släng gärna iväg en liten kommentar! ♥

Vem är du? ♥
Spara ditt namn?

E-mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Skriv kommentaren här:

Kom gärna tillbaka! ♥
RSS 2.0