Min dag :)

Hejhej! Kom nyss hem från basketplanen, spelade tennis med sofia och corre. :) Det gick... jättebra! Absolut! Men imorse åkte jag in till malmö och köpte min födelsedagspresent, en iPhone 4. :) Tack mamma och pappa! Sen så köpte jag en ny bikini och nya springskor. Träning blev det sen när jag kom hem och sen till mcdonald's och träffa sofia som jag inte träffat sen skolavslutningen och corre. :) Sen spelade vi tennis!
 
Haha jag vet inte om det är Irlands eller Italiens flagga men jag gillar både så det spelar ingen roll. :) Kanske står på paketet... Ska köpa ett genomskinligt att ha bilder under och ett vitt att måla, men det får väl bli i London eller nåt. :)
Och så ser bikinin ut. (:
Ska till Småland imorgon!

Kommentarer

Släng gärna iväg en liten kommentar! ♥

Vem är du? ♥
Spara ditt namn?

E-mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Skriv kommentaren här:

Kom gärna tillbaka! ♥
RSS 2.0