Min nya nagelblogg!

Om mig
Jag heter Melina och är 12 år! Föddes i maj i Växjö år 1999 men bor nu i Skåne som jag flyttade till för ungefär 4 och ett halvt år sen. Spelar basket, rider, innebandy och piano. Mer behöver ni inte veta för det här är faktiskt min nagelblogg och inte livsblogg. ;) Bara liite kanske.

Mitt nagelintresse
Jag har varit intresserad av naglar i 10 månader nu. Det började tack vare den här tjejen som målade så fina naglar. Såg hennes naglar på en liten tråkig hemsida jag var medlem på när jag var mindre. Jag målar sällan abstrakta designer, jag föredrar att måla designer som föreställer saker. :) Den här bloggen handlar mest om mitt nagelintresse men även om lite annat.

Kommentarer

Släng gärna iväg en liten kommentar! ♥

Vem är du? ♥
Spara ditt namn?

E-mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Skriv kommentaren här:

Kom gärna tillbaka! ♥
RSS 2.0