Vårens favoriter

Idag är det sista dagen på vintern, tjoho! Även skottdagen, eller a, det är den 24:e men ändå. :) Finns ju många fina vårkollektioner nu men jag hade nu tänkt visa favoriterna av de jag redan köpt/fått.

Sen hade jag lite roligt och redigerade lite i picnik haha... måste passa på eftersom det försvinner snart!

Haha...
Mina absoluta favoriter måste vara Essie Fiji (ljusrosa nära i bild) och Isadora Marzipan (ljusgrön långt bort i bild). De får absolut teama nån gång i en design. ;) Som ni ser är det bara orange, rosa, grönt och ett vitt men det är för att det är de färgerna jag älskar mest just nu. (:

Kommer nog göra en design i helgen med Marzipan, så fiint. :) Och på fredag blir det också en målning.

Kommentarer
Postat av: isabell

Jag har lagt till dig i länk listan på min blogg. Bellasnaglar.blogg.se

2012-03-01 @ 20:33:09
Postat av: Rima

tror du har räknat fel men 20e mars e det sista dan på vintern :P 21 blire vår. 21 juni blire sommar, 21 oktober blir det höst, 21 december blir det vinter fast det lär man sig i 7an

2012-03-05 @ 20:39:39
URL: http://behappydontworry.blogg.se/

Släng gärna iväg en liten kommentar! ♥

Vem är du? ♥
Spara ditt namn?

E-mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Skriv kommentaren här:

Kom gärna tillbaka! ♥
RSS 2.0