Favoriter just nu...

Idag kände jag för att visa lite skönhetsprodukter som jag älskar just nu. :) Jag har ett väldigt varierande humör när det kommer till produkter så jag kommer antagligen inte tycka om samma om en vecka men detta är vad jag älskar just nu. :) Borde göra det oftare, skriva om saker jag verkligen tycker om... fast det är väl det jag redan gör, skriver ju om naglar. :D Iaf här kommer dem...
Efter ett års tid tid med John Frieda, yves rocher, loreal paris, wella och schwarzkopf gav jag upp och återvände till garnier fructis... kan inte fatta att jag slutade använda det, för gud vad jag älskar dem! Så sjukt billiga också för hur bra de är. Men det ska vara med grapefrukt, inte vete. kom ihåg det. :)
Kom ganska snabbt över min lilla förälskelse i satsuma och sweet lemon, nu är det jordgubb som gäller! Får bara ont i huvet av satsuma, och lite av sweet lemon också... fast jag liksom ljög för mig själv och använde dem ändå, och kommer nog fortsätta göra det lite då och då... men just nu gillar jag jordgubb, brukade använda det när jag var mindre men sen tyckte jag det blev tråkigt. Trots allt, det är en klassiker. I mini-kit! Så sött!
Det underbara sephora nagellacket, som jag inte hunnit prova eftersom jag har slut på svart och har haft i typ 3 månader men glömt köpa...
Och så en parfym som egentligen är min mammas, men den och en från clean är verkligen de enda jag klarar av. Jag delar upp parfymer i varma och kalla dofter, jag hatar de varma dofterna, känner typ för att spy när jag luktar på dem... men kalla går bra. :D

Kommentarer

Släng gärna iväg en liten kommentar! ♥

Vem är du? ♥
Spara ditt namn?

E-mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Skriv kommentaren här:

Kom gärna tillbaka! ♥
RSS 2.0