Never say never

Hejhej! :)
Idag har man sett sverige ta sin första medalj! Riktigt synd på sista hindret trodde jag skulle dö av spänning. :( Men det var kul att se både terränghoppningen och laghoppningen och den individuella iaf, missade dressyren. :) Sen har jag sett sista harry potter-filmen IGEN. Han och JK Rowling fyller år idag så den var man ju tvungen att kolla på!
 
Iaf så såg jag never say never för några dagar sen, ville testa teorin om man blev belieber om man såg den haha. Teorin stämmer nog på vissa och den var bra, men nej jag gillar inte justin bieber nu heller. Kanske för att min vilja att inte gilla onom är så stor ehe. Men det verkade roligt att göra naglar med honom på så det gjorde jag faktiskt. :D
 
Jag gjorde dem inte för min skull utan för er bara så ni vet dee. :)
 
Inte jättevackra men helt ok!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Åhh Melina glöm inte Simpsons naglarna ;)

Svar: Nej ska göra det! :D<3
melinails.blogg.se

2012-08-07 @ 11:46:28

Släng gärna iväg en liten kommentar! ♥

Vem är du? ♥
Spara ditt namn?

E-mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Skriv kommentaren här:

Kom gärna tillbaka! ♥
RSS 2.0