Balnaglar

Först vill jag säga förlåt för att jag aldrig gjorde de där skolavslutningsnaglarna igår, kom hem typ halv elva... hade sjuuukt kul! Var och åt pizza med klassen sen stack vi och badade på stranden/piren (man blev helt grön av alla alger på piren). Efter det åt vi glass, åkte vi hem till en i klassen och hoppade studsmatta typ 10 personer och efter det stack vi hem till nån annan och kollade på fotboll. :)

Nog om det. Sitter just nu och är helt slut för har inte sovit och sen har jag sprungit 3 km och typ lyft bänkar och sånt hela dagen!!!!! Orkade knappt göra en halvhalt på ridningen för var så trött i armarna. Sen har jag suttit i två timmar och målat 40 naglar, tillhörande min syster och 3 av hennes kompisar. De blev ganska enkla, men fina balnaglar. Ni får se Sofias nu för orkar inte lägga upp de andra, är så trött. :(




Guldig glittertoning...
Sweet dreams ♥

Kommentarer

Släng gärna iväg en liten kommentar! ♥

Vem är du? ♥
Spara ditt namn?

E-mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Skriv kommentaren här:

Kom gärna tillbaka! ♥
RSS 2.0