Beauty polish review

Tog bort donutsen redan imorse, och då fick man en otrevlig överraskning... missfärgningar! De är inte hemska, eftersom jag använde bra baslack och bara hade lite Lumene natural code 13 get colour i blandningen, men det ser ju inte bra ut... Samma sak som hände förra året med samma nagellack. Usch vad jag hatar det!
Det förde nåt positivt med sig iaf och det är att jag kan nu testa om Beauty polish verkligen döljer missfärgningar! :)


Missfärgningarna syns inte så mycket på bilden men har iaf 2 lager beauty polish på ringfingret. Ni kanske ser att det skimrar rätt mycket?
Det stämmer iaf att naglarna ser jättevackra ut i det! :D
Plus att det är ett jättebra fransk manikyr-lack vilket jag har behövt länge!

Betyg: 4/5

Kommentarer

Släng gärna iväg en liten kommentar! ♥

Vem är du? ♥
Spara ditt namn?

E-mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Skriv kommentaren här:

Kom gärna tillbaka! ♥
RSS 2.0