Nagellacken

Måste blogga snabbt nu för har 12 % kvar och orkar inte hämta laddaren. :)
Hade tänkt blogga ett till inlägg imorse men det gick inte för vi fick strömavbrott! Vet inte varför men det funkade inte i en kvart... så det inlägget kommer nu istället!

Var iaf inne på glitter när jag var och shoppade i lördags och gissa om jag dog när jag såg LA colors color craze där! De hade alla färgerna tror jag i mini för 20 kr men det fanns bara gul och grön kvar och jag gillar inte gult så köpte det gröna. Önskar det hade funnits de andra färgerna också. Fanns stora genomskinliga för 30 kr också, billigt!

Jag blev så glad att jag började prata med hon som stod i kassan om hur chockad och glad jag var, haha...



Hittade inte Nothin' Mousie About It så jag tröstshoppade detta istället, pirouette my whistle.

Har ju bara ett gult nagellack som jag hatar så var ju tvungen att köpa ett till... vet ni, den här färgen påminner mig så mycket om bananer att jag tycker jag känner lukten av bananer när jag öppnar det!

30 kr H&M!!!!!

Och så ett No chips ahead, samma serie som mitt baslack. Det är det bästa om man vill ha en hållbar manikyr! :)

Kommentarer

Släng gärna iväg en liten kommentar! ♥

Vem är du? ♥
Spara ditt namn?

E-mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Skriv kommentaren här:

Kom gärna tillbaka! ♥
RSS 2.0