National pink day

Hejhej! Hoppas alla hade en underbar midsommarafton, min var iaf toppen. :) Fick måla lite naglar också fast det var svårt för hade två nagellack och skulle måla sveriges flagga på mininaglar med bara en tjock nagellackspensel, det var svårt! Men ska träffa några av dem jag träffade på midsommar idag igen om typ en timme så då tar jag med mig nagellack. (:
 
Iaf så tröttnade jag på midsommarnaglarna så tog bort dem och målade om med en jätteenkel men vacker design. Jag tycker om den!
Ursäkta nagelbanden och luddet som är lite här och var... och att jag målade utanför, var tvungen eftersom jag skulle hålla penseln snett. :)
 
Har velat göra de här naglarna jättelänge, sedan jag såg Jennys jättefina som jag fick inspiration av. Men det blev inte av förrän idag. Läste faktiskt på facebook nyss att det var pink national day idag så det var ju passande!
 
Nä nu ska jag packa badkläder och sånt, ses!

Kommentarer

Släng gärna iväg en liten kommentar! ♥

Vem är du? ♥
Spara ditt namn?

E-mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Skriv kommentaren här:

Kom gärna tillbaka! ♥
RSS 2.0