Nytt projekt

Städade lite på mitt rum idag, rensade ur 5 backar med backar och böcker och fick 2 backar kvar. Hittade jättemycket från min gamla älskade klass så allt det fick en egen back. En massa brev och teckningar från alla och även några få böcker. :) Bestämde mig för att dekorera den också, det blev inte perfekt men det var roligt. :D Jag har allid älskat att klippa och klistra.




Fick bli enkelt, en bakgrund på varje sida och foton på de två största. Sen klippte jag ut 1A forever, memories och I miss you från en tidning. :)

Vet inte riktigt varför jag skrev 1A forever, typ för att 1A blev för kort och det kändes bra att det skulle stå så haha. :) JAG SAKNAR ER SÅ MYCKET! <3 Typ 5 år sen jag träffade alla sist. :(


Kommentarer

Släng gärna iväg en liten kommentar! ♥

Vem är du? ♥
Spara ditt namn?

E-mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Skriv kommentaren här:

Kom gärna tillbaka! ♥
RSS 2.0