Skolavslutniiiing

Om 13 dagar slutar vi skolan, tjihooo! :D Hade tänkt visa några tips till vad man kan göra med naglarna till skolavslutningen. Jag har inte gjort några än, kommer bara göra de jag kommer ha så ni får se andras... :)


Annies - fransk manikyr, sen gör enkel vit spets med vit art liner eller smal pensel.


Cutepolish - hitta tutorial HÄR

Cutepolish - hitta tutorial HÄR

Klick - Fransk manikyr med blomma. Ska visa hur man gör en enkel blomma nån dag. :)

Måste börja skissa nu på fingernaglar till min skolavslutning, min systers skolbal och min systers skolavslutning. Sen tånaglar till oss båda. Måste hitta min klänning och håruppsättningar också.

Imorgon blir det några söta naglar som jag lovat en kompis att göra. :)

Kommentarer
Postat av: Saga

Är din pappa mattelärare? För i torsdags när jag skulle hälsa på min nya skola så hade matte läraren med sig sin dotter och hon var JÄTTE lik dig men jag tror inte det var du. Tänkte att det kanske var din syster? Hon/du hade iaf gråa leggins/ jeans på sig och en rosa tröja. Tror att läraren hette typ Sandi eller något?

Kram :)

2012-06-02 @ 23:40:52

Släng gärna iväg en liten kommentar! ♥

Vem är du? ♥
Spara ditt namn?

E-mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Skriv kommentaren här:

Kom gärna tillbaka! ♥
RSS 2.0