Tipptapp

Var i Malmö idag och shoppade med syrran, shoppade inte jättemycket men det var roligt. :) Dock hade man ont i fötterna efteråt. Köpte bara 3 saker, hittade ett jättefint hårband på H&M också men det var sönder!
Tippar som jag ska måla på! :D
Köpte en tröja och två ansiktsmasker också men det var inte så intressant. ;)
Var förresten på sista ridlektionen idag och vi hade teori så vi satt och fikade och pratade, mycket trevligt! Vi pratade om spindlar och en i min ridgrupp sa att hennes föräldrar tyckte om spindlar för att de typ åt flugor och jag bara: Äter dina föräldrar flugor? Men det var visst spindlarna som åt flugor. ;)
 
JAG ÄR JÄTTEFÖRVIRRAD AV NYA BLOGG.SE SÅ JAG VET INTE HUR DET HÄR INLÄGGET BLEV... hehe.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Var har du köpt lösnaglarna?;)

Svar: Kicks :)
melinails.blogg.se

2012-06-25 @ 22:19:35

Släng gärna iväg en liten kommentar! ♥

Vem är du? ♥
Spara ditt namn?

E-mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Skriv kommentaren här:

Kom gärna tillbaka! ♥
RSS 2.0