Värmeskydd

Såå nu ska vi se hur det här inlägget blir... ååh nu fattade jag nyss hur man ändrar kategori! :D Börjar fatta!
 
Fick en fråga!
Var köpte du värmeskyddet och vad kostade det ?:)
 
Jag köpte det på Kicks och som ni ser är det från blowpro och det är främst till för att skydda håret när man fönar det. Ger även vård till håret och sånt ni vet. :) Funkar nog när man lockar och plattar också men det har ingen liksom speciell effekt för att det ska bli lockigt eller platt tror jag. Kostade 135 kr för 250 ml, fanns också mini 60 kr för 50 ml tror jag det var.
 
Nu ska jag sova snart ska träna imorgon bitti usch vad jobbigt att träna på morgonen jag är inte morgonmänniska... sen ska jag träffa en kompis och så ska vi kanske bada om det blir varmt. :D

Kommentarer

Släng gärna iväg en liten kommentar! ♥

Vem är du? ♥
Spara ditt namn?

E-mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Skriv kommentaren här:

Kom gärna tillbaka! ♥
RSS 2.0