10 things I love

Helluu! Idag har jag varit i stallet typ hela dagen och sen en stund hos en kompis, det var skitkul. (: Och nu hade jag tänkt göra ett litet personligt och spontant inlägg: 10 saker jag älskar. Kanske inte de 10 sakerna jag älskar allra mest, men 10 saker jag kan säga jag älskar... åt, haha.


1. Nagellack

2. Hästar
3. Dragonvale

4. Min iPad
5. Emelie

6. Hud- och handkrämer
7. Min syster

8. Sommar i sommarstugan på en ö i Småland

9. Min kamera
10. Harry Potter

Ingen inbördes ordning. :)

Kommentarer
Postat av: aww

2012-03-25 @ 22:28:20
Postat av: Anonym

awwii

hade du ingen bild på mig haha jag har tusen på dig för du gick loss och egopicade på min mobil <3

hahah du kunde tatt dom på oss när jag kom hem från Thailand finfina !



skitfin bild på dig btw<3<3

2012-03-25 @ 22:30:00

Släng gärna iväg en liten kommentar! ♥

Vem är du? ♥
Spara ditt namn?

E-mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Skriv kommentaren här:

Kom gärna tillbaka! ♥
RSS 2.0