En liten fråga

Hanna om Sommardesigner

är det dina egna naglar på alla bilder? De ser JÄTTE långa ut!!

Svar: Ja, det är mina egna. ;) Det var när de nästan var som längst, har en bild när de var ännu längre som jag tog innan jag klippte av dem. Saknar de lite men de kommer växa ut igen. Det är bara lite svårt när man spelar basket 3 gånger i veckan, rider och så går det inte att spela piano riktigt bra med långa naglar heller. Men de är på väg! (:

Tack för alla fina kommentarer, fortsätt kommentera sötisar. <3

Kommentarer
Postat av: Hanna

dom var/ är fina! Oj, ja! Det kan jag förstå att det var! rider själv också & jag, som inte har så jätte långa naglar, har lite svårt! :o

ja, som tur slutar inte naglar att växa! ;)



Ha det bra, kram!

2012-03-02 @ 22:05:47

Släng gärna iväg en liten kommentar! ♥

Vem är du? ♥
Spara ditt namn?

E-mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Skriv kommentaren här:

Kom gärna tillbaka! ♥
RSS 2.0