Foliemetoden

Var på en miniminiminishoppingrunda idag, haha skulle åka och handla också typ. Köpte en ögonskuggspensel på H&M, den kostade bara 10 kr för det var halva priset, sjukt billigt. ;)

Mitt öga också där... ingen mascara menmen.
Sen köpte jag nya bomullspads också, för skulle göra foliemetoden.

För er som inte vet så är foliemetoden ett sätt att ta bort nagellack väldigt smidigt. Funkar jättebra när man har glitter som jag hade... stora glitterbitar orkas bara inte ta bort på andra sätt av mig. Så, man tar en bomullspad, tar lite nagellacksremover på den, klipper en aliminiumfoliebit och virar båda runt nageln. Sitter med det 10 minuter eller så, sen tar man bort folien och tar tag i bomullspaden och drar av den ganska hårt. Nagellacket har ju mjuknat så det är enkelt att dra av. ;)

Nu ska jag redigera lite bilder och så ikväll blir det Melodifestivalen! ♥ Själv hoppas jag att Ulrik Munther, Dead by april eller Lisa med ett efternamn jag inte är säker på hur det stavas och inte orkar kolla upp (men det gjorde jag ändå, Miskovsky) ska vinna.

Kommentarer

Släng gärna iväg en liten kommentar! ♥

Vem är du? ♥
Spara ditt namn?

E-mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Skriv kommentaren här:

Kom gärna tillbaka! ♥
RSS 2.0