Glittertorsdag - FFOBA

En ny sak jag kommit på... glittertorsdag! Tror inte nån annan bloggare har gjort det innan, ingen jag känner till iaf. Förra veckan berättade jag ju om holofredag, men den här veckan blir det glittertorsdag istället. Det är ungefär samma sak fast istället för holo på en fredag blir det glitter på en torsdag! Ni fattar va?

Så, ovanpå nagellacken jag visade igår målade jag ett lager med Fresh Frog of Bel-Air från OPI.





Haha ser ju lite roligt ut med blixt men glittret och färgen under smälter faktiskt ihop mycket bättre i verkligheten. ;) På de här bilderna ser man ju nagellacket under men IRL ser man typ bara FFOBA. Väldigt fint lack, passar mest till julen tycker jag. Torkar snabbt och funkar allmänt bra. Fast jag vet inte om det var värt 150 kr, FFOBA's "bror" Gone gonzo är mycket finare tycker jag. (:

Kommentarer

Släng gärna iväg en liten kommentar! ♥

Vem är du? ♥
Spara ditt namn?

E-mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Skriv kommentaren här:

Kom gärna tillbaka! ♥
RSS 2.0