Holofredag: GRETA

Hade egentligen tänkt tidsinställa detta inlägg så det kom upp mitt på dagen men hann inte... sen hann jag inte efter skolan heller för var hos Anna och skvallrade nån timme. :) Sen var det pianot och basketen... och sen har jag spelat Dragonvale hela kvällen. Men nu kommer min första holofredag! Holofredag startades av Skimmerskuggan tror jag och innebär att man målar med ett holografiskt nagellack på en fredag. Så enkelt är det. (:



Lyckades inte få fram nån bra holo på de bilderna, tog med blixt och lite lampa. Ni vet såna där spotlights eller vad det nu heter? Som man har i taket? Under dem var holon jättefin men orkade inte hämta stativet, blablabla så tog en ful bild. Syns lite mer holo iaf.

Ännu finare IRL. (:

Och förresten, de här naglarna är ägnade till min kompis Sofia som fyller år idag! Grattis! :D

Kommentarer
Postat av: emelie

skvallrade nån timme? om ni drack kaffe också kan ni ju få vara med i desperate housewives.

2012-03-03 @ 16:13:53

Släng gärna iväg en liten kommentar! ♥

Vem är du? ♥
Spara ditt namn?

E-mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Skriv kommentaren här:

Kom gärna tillbaka! ♥
RSS 2.0