Höstdesigner

Hösten som jag såg fram emot så himla mycket... nu fattar jag inte hur jag tänkte men jag gjorde iaf några fina designer hehe. Några är fotade med mobilkamera och några... med annan mobilkamera, haha! (iPhone)




Alla utom jag älskade de här naglarna. Kommer ihåg att jag svimmade några timmar innan jag gjorde dem också, lyckat lyckat.



Ni kanske ser nu att jag blivit lite bättre, lyckades ju till och med rita lite träd!
En sak måste ni komma ihåg... alla kan måla naglarna! Jag har aldrig varit bra på att rita eller måla och hade nästan aldrig målat naglarna innan jag plötsligt en dag bestämde mig för att börja göra det. Jag är nöjd över hur långt jag har kommit nu, för ett år sedan ägde jag typ 5 nagellack. Jag har verkligen förändrats jättemycket sen jag började, som en annan person faktiskt... men jag tycker iaf att det är skitkul att måla naglarna och det är därför jag gör det.

Nu är klockan snart 12 så godnatt. ♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

tur att du inte svimmade över nagellacksdoften iaf :D

de va då jag var hemma hos dig va? kommer ihåg de haha

2012-03-04 @ 21:40:28

Släng gärna iväg en liten kommentar! ♥

Vem är du? ♥
Spara ditt namn?

E-mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Skriv kommentaren här:

Kom gärna tillbaka! ♥
RSS 2.0