Konad och hjärtan

Var i Kristianstad hela dagen igår, gick på stan och kollade på basket och var hos mormor. (: På stan träffade jag en person jag inte träffat på nästan 2 år, min gamla bästa vän! :) Från när jag var liten från Växjö. Vi pratade inte så mycket men träffade henne iaf. Blev verkligen jätteförvånad. Iaf, det är anledningen till att jag inte bloggade. Men idag har jag gjort nya naglar. Lite kladdiga...

Högerhanden


Högerhanden

Ja, som ni ser är de lite kladdiga fortfarande. Ska fixa till de lite imorgon, ingen idé när de inte har torkat. (:
Konad M57 och så lite enkla hjärtan, ganska simpelt men gulligt tycker jag, haha.

IMORGON kommer fler Konaddesigner.

Kommentarer

Släng gärna iväg en liten kommentar! ♥

Vem är du? ♥
Spara ditt namn?

E-mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Skriv kommentaren här:

Kom gärna tillbaka! ♥
RSS 2.0