Veckans blogg

Hola!
Just nu sitter jag vid mitt lilla piano och försöker lära mig spela Just the way you are men jag kan berätta att det går väldigt dåligt... Jag suger på piano och den är jättesvår när man bara har en tutorial med nån snubbe som sitter och säger "This part is really simple" och sånt när det är JÄTTESVÅRT! Har iaf 2 månader på mg att lära den. Sen har vi vår musikal och sen åker vi på klassresa på min födelsedag 25 maj, laalalla.

Oh just det, anmäl er till veckans blogg idag eller imorgon, väljer på onsdag! (:

Ooh snart är det påsklov gud vad jag längtar! Måste skaffa ett gult nagellack!

Det här var ett inlägg om allt och inget men snart kommer nog ett nagelrelaterat också. ;)

Kommentarer

Släng gärna iväg en liten kommentar! ♥

Vem är du? ♥
Spara ditt namn?

E-mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Skriv kommentaren här:

Kom gärna tillbaka! ♥
RSS 2.0