Alla mina nagellack!

Saga ville ju det så jag fotade alla mina nagellack. :) De är inte jättamånga för det är evigheter sen jag köpte nagellack. Har typ väntat på att alla kollektioner ska vara ute och tills efter min födelsedag, sen blir det shopping. :D Men iaf, här är dem.

Isadora - 8

Essie - 2

Rose - 4

Kiss/broadway - 5

OPI - 3

Sally Hansen - 3

Calar - 2

Calar - 3

H&M - 9

Shout - 2

Claudia - 2

Color club - 3

Depend - 10

Depend - 9

BarryM - 2

Make Up Store - 2

Övriga - 5

Övriga - 6

Akryl - 18

Dekorationer

80 nagellack om jag räknade rätt, kan ha glömt nåt också, hehe.

Imorgon ska jag visa ett av mina favoritnagellack, det är jättevackert och jättebra. :D

Kommentarer

Släng gärna iväg en liten kommentar! ♥

Vem är du? ♥
Spara ditt namn?

E-mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Skriv kommentaren här:

Kom gärna tillbaka! ♥
RSS 2.0