Grattis!

Hej alla strumpor :D
Sitter här och är lite stolt mwihihi (bellaskratt)! Slog nyss mitt rekord på temple run, flera månader sen jag spelade det men väntade lite på datorn så spelade lite. Datorn var ju klar på några sekunder men jag satt ändå och spelade i en kvart, första gången jag kommit över 20 000 meter!

Iaf så fyller min syster år idag så grattis! Har inget nagelrelaterat till er idag men något annat kreativt, ett enkelt enkelt enkelt kort som ni kan få lite inspiration av om ni behöver göra ett snabbt kort nån gång.

Väldigt simpelt, bara att klippa en färgad kvadrat i tjockt papper med sidan 10 cm, sedan fyra i vitt tjockt papper med sidan 4,25 cm. 0,5 cm mellan rutorna, limma fast. Cupcakesen kan ersättas med i princip vad som helst, så det är lätt att variera den här sortens kort. (:

Kommentarer

Släng gärna iväg en liten kommentar! ♥

Vem är du? ♥
Spara ditt namn?

E-mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Skriv kommentaren här:

Kom gärna tillbaka! ♥
RSS 2.0