H&M - Mad about you

Imorgon ungefär kl. 3 åker jag till Göteborg på basketcup och kommer hem igen på söndag kväll, sen ska jag praoa på The body shop med Emelie! Våra klasslistor kommer även imorgon så gissa hur många saker jag är nervös över nu... om det går bra i Göteborg, om jag GLÖMMER nåt, om jag hamnar i en bra klass... tror jag svimmar snart. Men först ska ni få se ett underbart lack som jag fått av Anna!



Lyckades inte locka fram särskilt mycket holo, blir lite i solljus så det är holografiskt, ja, men kanske inte som Make Up Stores... :)

Ska fixa några tidsinställda inlägg, sen ska jag packa det sista, sen ska jag sova ett par timmar kanske, sen ska jag upp igen och packa det allra sista, sen ska jag till skolan och sen blir det buss i tre timmar typ och sen är vi där. :D

Kommentarer

Släng gärna iväg en liten kommentar! ♥

Vem är du? ♥
Spara ditt namn?

E-mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Skriv kommentaren här:

Kom gärna tillbaka! ♥
RSS 2.0