Skrubbeliskrubba!

Jag och Emelie gjorde hemmaspa för några veckor sen så hade tänkt skriva recepten till 3 skrubbar vi gjorde! De var väldigt, väldigt bra, man blev len som en bäbis. :D
ANSIKTSPEELING
½ dl strösocker, 1 msk olja
Blanda ihop ingredienserna och peela med lätta cirkulerande rörelser för att inte stressa huden. Låt verka i några minuter och skölj sedan bort. Källa
FOTSKRUBB
2 dl socker, 2 msk yoghurt
Blanda yoghurten och sockret i en skål och massera in de på rena fötter. Låt verka i några minuter och skälj sedan bort. Källa
KROPPSSKRUBB
1 dl socker, 1 matsked olivolja
Blanda ihop i en skål och massera in kroppen för att skrubba bort döda hudceller och sätta fart på cellförnyelsen. Låt verka i några minuter och skölj sedan bort. Källa
Skrev av Emelie hehe. (:
Smörj gärna in med en bra body lotion/body butter, fuktkräm och fotkräm/helosan efteråt!
Nu ska jag måla naglarna och sen soova, har varit med Corre och Bella + några andra hela dagen idag, var mycket roligt. :D Imorgon ska jag visa mina nagelsaker!

Kommentarer

Släng gärna iväg en liten kommentar! ♥

Vem är du? ♥
Spara ditt namn?

E-mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Skriv kommentaren här:

Kom gärna tillbaka! ♥
RSS 2.0