Svar

Saga om Lite svar!:
Vet att du inte använder Seche Vite, men vilket top coat använder du? :) PS: du måste bara testa seche vite, ger en otrolig glans, torkar otroligt snabbt och lacket håller länge. :D

Sen har jag 1 fråga till:
Hur många nagellack har du?
Skulle du kunna visa alla dina lack, verktyg, dekorationer m.m?

Hmm... använder typ Sally Hansens base & top coat men det börjar ta slut så jag tror jag ska köpa nåt av Essies så det matchar mitt baslack, det är det bästa. :) Jag tror tyvärr inte jag kommer testa Seche vite, även om det är i särklass det bästa topplacket i världen. Det innehåller toluen och eftersom topp- och baslack är något man använder varje vecka undviker jag de som jag vet finns toluen i. Toluen kan ge bl.a. fosterskador.

Sen nagellacken, jag har ungefär 80 nagellack. :) Kan fota dem imorgon och räkna för hinner inte idag!

Kommentarer

Släng gärna iväg en liten kommentar! ♥

Vem är du? ♥
Spara ditt namn?

E-mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Skriv kommentaren här:

Kom gärna tillbaka! ♥
RSS 2.0