Swatch: Alpine snow

Köpte det här lacket på mellandagsrean för bara 75 kr och sen öppnade jag det för några veckor sen så jag hade tänkt skriva lite vad jag tycker om det... :)

OPI Alpine Snow!

1 lager

2 lager

Nöjde mig faktiskt med bara två lager idag för mina naglar är så korta nu, har klippt och filat rätt mycket de senaste veckorna men nu är de äntligen ganska jämna! Har lite problem med mina pekfingrar och att ha fyrkantiga naglar funkar inte riktigt för mig men det är ju mycket finare! Iaf, med det första ganska tunna lagrey blir det här lacket väldigt randigt men på andra blir det fint och på tredje blir det i stort sett perfekt. Ganska snabb torktid, bra borste. Lite rinnigt men inte jobbigt rinnigt. Målar väldigt mycket utanför som ni nog ser... Blir lite mattare när det torkar men det är inte riktigt matt, det finns faktiskt en matt version av det här lacket som heter Alpine Snow Matte.

Det är ju inte riktigt The perfect white men det duger fint och det är nog det bästa vita jag provat. Lite svårt att måla med vänster hand bara. ;)

Kommentarer

Släng gärna iväg en liten kommentar! ♥

Vem är du? ♥
Spara ditt namn?

E-mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Skriv kommentaren här:

Kom gärna tillbaka! ♥
RSS 2.0