ORLY PÅ KICKS

Omg dog idag när jag såg det här, men hade glömt bort det tills nu. ORLY FINNS PÅ KICKS!
De kom in typ... idag eller igår eller kanske i förrgår. Jag vet inte. Men de fanns på Kicks på nova idag!
Kicks och Åhléns tar nu in nya Orly smartgels, ett sätt att skapa gelnaglar hemma själv. Hm, nu ska jag försöka förklara det här så vi får se hur det går.

Vad du behöver för att göra smartgels:
LED-lampa (249 kr)
Smartgels starter kit (795 kr)
Smartgels-färg (179 kr) 12 färger
Och det bästa är nästan att de tar in 12 minilack i samma färger som smartgelsen, Orlys populäraste. Orly har ju aldrig funnits i Sverige innan så det är ganska spännande. (:

Och för att göra Orly smartgels är det en massa förberedelser och sånt, men för att alla ska fatta nu så förklarar jag det så här: Du förbereder och fixar, sedan fixar du gelen och härdar den i LED-lampan. Sedan lite efteråt och sen är du klar med en manikyr som håller 2-3 veckor om du gör rätt.

Och eftersom gelen inte försvinner med nagellacksremover, kan du t.ex. måla med en neutral färg och låta den stärka naglarna, sedan måla vad du vill över. Eller ta en fin färg på gelen och sen fylla i utväxten med minilacket som är exakt samma nyans.

Hoppas ni fattar nu, haha. ;)


Är du nöjd nu Annis?

Om inte så kommer det imorgon en swatch, en design, kanske tånaglar och kanske en Hungerspelssminkning. Godnatt. <3

Kommentarer
Postat av: En nöjd person

Haha nu är jag jättenöjd:D

Men vad är det för något du skrev om?!? Hihi du vet jag fattar inget om naglar<3

2012-04-15 @ 16:01:38
Postat av: Mika ♥♥♥

Är det vanliga gelenaglar? Finns allt detta på Kicks? :D Kram!

2012-04-15 @ 21:27:03
URL: http://nailsmadebyme.blogg.se/

Släng gärna iväg en liten kommentar! ♥

Vem är du? ♥
Spara ditt namn?

E-mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Skriv kommentaren här:

Kom gärna tillbaka! ♥
RSS 2.0