Converse nail art

Så, idag har jag gjort conversenaglar! Men inte såna i olika färger och vitt där fram och snören för helt ärligt tycker jag de flesta såna är fula. :3 Så jag gjorde en lite personligare hyllning till underbara converse! :) Blev inte jättebra men jag gjorde mitt bästa och sen råkade jag förstöra allt som vanligt!
 
Pekfingret blev inte så bra, råkade förstöra det när jag skulle öppna en isadorakork... alltid isadorakorkarna!
 
Nu ska jag sova, imorgon tidigt ska jag ut och springa 5 kilometer och sen ska jag iväg på en liten sak... :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej bara undra hur gör du dem Converse som du har på tummen och några andra fingrar:)??

Svar: Det är en konadkopia från essence köpt i tyskland. :)
melinails.blogg.se

2012-08-04 @ 22:45:37

Släng gärna iväg en liten kommentar! ♥

Vem är du? ♥
Spara ditt namn?

E-mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Skriv kommentaren här:

Kom gärna tillbaka! ♥
RSS 2.0