I sommarstugan!

Hejsan. :D
Kom hit till sommarstugan för några timmar sen, sov över inatt i min farmor och farfars andra hus i Småland. Så var jag och fikade igår hos min mormor i Skåne också och så hos några kusiner idag. Har varit på kosta outlet idag men kan inte ladda över bilder till den här datorn... iaf så köpte jag två hårklämmor på glitter, de har alltid gigantisk rea där så här års så de sänker typ väskor med 200 kr och tofsar kostar typ 1 kr för 20-pack. Jag menar det när jag säger att inget i affären kostar över 25 kr. Fast det är mycket skräp där inne så jag köpte inte så mycket. En jättefin långklänning blev det också i en annan affär, visar den på söndag när jag ska på dop av mitt kusinbarn. :D
 
Har hunnit cykla ett varv runt öarna som var ungefär en mil och gått ett varv runt lilla som var ungefär 2,5 km. Sen gjorde jag lite styrkeövningar, min syster har gjort upp något program med en massa övningar, fast gjorde inte hela idag. Imorgon ska jag göra allt, springa ett litet varv på morgonen, gå långt och cykla långt. Om det inte regnar. ;) Puss!

Kommentarer

Släng gärna iväg en liten kommentar! ♥

Vem är du? ♥
Spara ditt namn?

E-mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Skriv kommentaren här:

Kom gärna tillbaka! ♥
RSS 2.0