Konad specialnagellack

Hejhej! :)
Kan fortfarande inte riktigt lägga upp bilder från kameran så ni får se några naglar när jag kommer hem... iaf så frågade Agnes i mitt gamla innebandylag (som jag kommer sakna, 00 får inte vara med längre) en fråga om ett gamaltgammaltgammalt inlägg.
 
Snyggt! Men jag har en sån stämpel hemma, måste man använda ett speciellt nagellack när man gör själva mönstret? För det funkar inte när jag gör det
 
Nej, man måste verkligen inte ha ett speciellt nagellack, det blir bara lite mer genomskinligt med vanliga nagellack, men alla mina designer som jag gjort med konad är gjort med vanliga nagellack utom de med vitt konadmönster. Så jo, det ska funka. :) Gamla sega nagellack kan funka bra eftersom vi alla vet hur segt de torkar... vilket gör det enklare att hinna med. Så jo, det ska absolout funka!
 
Förresten vet jag inte vad som har flugit i mig idag, för imorse var jag uppe och gick 6 kilometer och sen hade jag tänkt ut och springa 2,4 km fast jag var trött och skulle få håll och ont i knäna. Jag sprang 2,4 km men sen fortsatte jag springa 3 varv till så det blev 7,5 km istället. Jag som inte ens tycker om att springa, aldrig sprungit så långt utan att stanna eller gå lite innan. (:

Kommentarer
Postat av: Agnes

tack för svaret!

Vi får vara med, bara det att det ska göra en ny grupp med 00 ;)

2012-07-18 @ 15:45:18
Postat av: Anonym

http://photolife.devote.se

2012-07-18 @ 15:45:49

Släng gärna iväg en liten kommentar! ♥

Vem är du? ♥
Spara ditt namn?

E-mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Skriv kommentaren här:

Kom gärna tillbaka! ♥
RSS 2.0