Squared tutorial

Hejhej, förlåt att jag typ glömt att blogga sen jag kom hem, har varit hos emelie i typ tre dagar, sen har jag varit och sprungit med en kompis och så igår var jag och bella och corre på mcdonald's och sen pizza och glass från nya glasstället, mycket gott. :D Annars kollar man typ på how i met your mother, ska se sista avsnittet på första säsongen snart.
 
Iaf kommer en tutorial här som är jätteenkel på de där rutiga jag gjorde för jättelängesen!
 
Så först målar du nageln ljusrosa, gör svarta streck med stoora mellanrum, sen gör mörkrosa streck precis mittemellan de svarta. Enkelt!
 
Nu känner jag att datorn snart behöver sova så ska se ett avsnitt sen typ läsa twilight eller nåt... har typ börjat läsa igen av nån anledning, läste typ en hel bok innan jag somnade och sen en när jag vaknade häromnatten. Fast jag läser nästan bara böcker om jag redan läst, jag vet ju att de är bra. Haha.
 
 

Kommentarer

Släng gärna iväg en liten kommentar! ♥

Vem är du? ♥
Spara ditt namn?

E-mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Skriv kommentaren här:

Kom gärna tillbaka! ♥
RSS 2.0