Nationaldagen!

Först imorse när jag vaknade tänkte jag göra vanliga Sverige-naglar med flagga. Sen kom jag på att jag gjorde det förra året, naglar som jag fick väldigt många kommentarer för. Så googlade jag lite hittade inte så mycket, bara några blommor som jag tyckte om jättemycket. Hade tänkt göra dem på alla naglar, men kom sen på att jag inte skulle hinna... så det fick bli blommor på ringfingret och flaggor på resten.




Yep, dåliga bilder idag...
Måste göra blommorna igen i andra färger, älskar dem. :D

Kommentarer
Postat av: Minimissme

Hej tänkte bara säga att jag gillar din blogg väldigt mycket.

Svar: Tack så jättemycket <3
melinails.blogg.se

2012-06-08 @ 13:45:41
URL: http://minimissme.blogg.se/

Släng gärna iväg en liten kommentar! ♥

Vem är du? ♥
Spara ditt namn?

E-mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Skriv kommentaren här:

Kom gärna tillbaka! ♥
RSS 2.0