Smultron

Glömde blogga igår var med Klara hela dagen! :D Vi var och badade och sen åt vi glass och sen gick vi runt i en skog nånstans, jag var typ helt säker på att vi skulle gå vilse men Klara hade varit där en gång innan minst så on hittade rätt bra, haha jag förstår mig inte på hur folk kan ha sånt lokalsinne, det har inte jag... Sen på kvällen såg jag 7 avsnitt av desperate housewives, eller jag kollade inte så mycket egentligen, chattade med folk på facebook samtidigt haha. :)
 
Jag och Klara hittade ett smultronställe ute i skogen så vi plockade några!
Tog några bilder när jag kom hem så ni får väl se dem nu då, inte så fina men ni får nåt att titta på. :D
Mina naglar, 100 % omålade, redigerade och missfärgade... och smultronfläckiga. :D
Puss!
De fina solgalsögonen jag fick av Emelie i födelsedagspresent! Ska äntligen träffa henne imorgon på midsommar, hon går på läger nu. :(
Det här kunde ju ha blivit fint om jag var en duktig fotograf... men det var en fin blomma. :D
Nu ska jag duscha sen ska jag nog ut och gå en sväng! Ikväll blir det naaglar. :)
 
 

Kommentarer

Släng gärna iväg en liten kommentar! ♥

Vem är du? ♥
Spara ditt namn?

E-mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Skriv kommentaren här:

Kom gärna tillbaka! ♥
RSS 2.0