The smurfs!

Anna har tyckt att jag ska göra smurfnaglar jättelänge, haha hon älskar smurfarna... så igår satte jag på en smurfskiva (det är sant, jag har en skiva med smurflåtar) och målade dem. Fast det blev verkligen inte bra. Ni får se dem iaf...



Jättefult... han med mössan blev väl helt okej men de blev fula. Jaja, jag försökte iaf. Skyller på dålig pensel och dåligt svart lack, behöver ett nytt. ;)

Sen har vi studiedag idag och jag har gjort ingenting. Fattar inte vart den här dagen tog vägen. Hade iaf lite tråkigt så jag lockade håret och egopicade lite hehe...

Haha jättefiiint... belv inga bra bilder idag. (;

Kommentarer
Postat av: Rima

hej melina, jag har avslöjat vinnarna av min nagellackstävling. förlåt om det dröjt men haft mycket plugg och så på sistonde. kanske vann du? http://rimamathilda.blogg.se/?tmp=05174529

hoppas du också läser min nya blogg, kommer blogga om naglar och sånt där också :) http://www.dontworrybehappy.blogg.se

2012-03-05 @ 17:50:34
URL: http://rimamathilda.blogg.se/?tmp=05174529
Postat av: Annnnnaaaaa

Yaaayy äntligen kom mina efterlängtade smurfar:D <3

Super fiina:D <333

2012-03-05 @ 20:37:21
Postat av: belluuuuz ♥

super söta :) rekomenderar.. (ow melina ord ♥) svart color club mini 854 ''where's the soiree'' super bra ♥



poss å kram på dig

2012-03-08 @ 20:02:44

Släng gärna iväg en liten kommentar! ♥

Vem är du? ♥
Spara ditt namn?

E-mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Skriv kommentaren här:

Kom gärna tillbaka! ♥
RSS 2.0