Liseberg!

Imorgon åker vi till Liseberg på klassresa! Och det är även min födelsedag så jag blandade naglarna med två teman. Kommer bli sjukt kul imorgon, inte så mycket köer hoppas jag så det blir kanonen och balder x 10 minst! Och jukebox som jag bara älskar och flume ride som säkert kommer stanna och lisebergsbanan som säkert kommer gå sönder. Åker all utom atmosfear och går inte gasten, haha är jätterädd för fritt fall och har typ aldrig åkt det men imorgon så!


Asså högerhanden blev seriöst FUL men vänsterhanden är ok. :)

Skriv gärna en kommentar imorgon på min födelsedag och gör min dag. :D Eller inte min dag imorgon men min lördag, för min lördag, haha...

Kommentarer
Postat av: samma person som innan...

Grattis grattis världens bästa Melina:D <33



Rkt snygga naglar!! :) <3

2012-05-25 @ 06:59:08
Postat av: Anonym

De blev ju superfina!

2012-05-25 @ 07:57:44
Postat av: Bella

Grattis tonåringen. :D

2012-05-25 @ 15:08:12

Släng gärna iväg en liten kommentar! ♥

Vem är du? ♥
Spara ditt namn?

E-mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Skriv kommentaren här:

Kom gärna tillbaka! ♥
RSS 2.0