En bra dag!

Hellu! Just nu sitter jag här och är helt happy face för min dag har varit så bra! Imorse såg vi en sån här gammal tv-serie som heter Kött på benen. Den är för barn, brukade kolla på det när jag var liten. Har fortfarande deras signaturlåt i huvet, hehe lite jobbigt har haft det hela tiden. Sen slapp vi matten yey.
På idrotten idag sprang vi långdistans, 1600 meter och det gick ju jättesnabbt så vi fick göra vad vi ville. Jag och Thea fick våra dreams come true och fick hänga i ringar! :D Det var rooligt längesen man gjorde det. <3

Sen hade jag alla rätt på engelskaprovet och så vann jag en frågesport om böcker på svenskan haha kände mig så smart. :D

Träningen idag var också jättekul fast jag fick lite mer ont i min tumme igen och så är jag allergisk mot tejp så min hand är rööd som en clownnäsa och kan inte tejpa handen. :(

Och sen de senaste timmarna har jag suttit i min onepiece och räknat lite matte och målat tottisarna (visar sen) och druckit lite smoothie som jag gjorde. Lite pinsamt var det när jag satt i onepiece i köket och så gick det förbi en i min paralellklass 3 gånger och jag ville bara gömma mig under bordet haha.


Det var min dag pööss. <3

Kommentarer
Postat av: samma person som innan...

Hahha kött på benen och mkt mer vi får ta och kolla upp det här!! Tider tider tider.... Haha!!<33

2012-04-24 @ 07:25:02

Släng gärna iväg en liten kommentar! ♥

Vem är du? ♥
Spara ditt namn?

E-mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Skriv kommentaren här:

Kom gärna tillbaka! ♥
RSS 2.0