Glass och donuts

Annis ville att jag skulle blogga mycket idag så det blir väl några inlägg då. 4 minst. :)
Och min lilla andra klasskompis kan sluta klaga på att jag uppdaterar som en strumpa! :p

Jag och Emelie var på Nova idag, och förutom presenter till mina päron som fyller år på onsdag-torsdag har jag bara köpt glass och donuts. Glassen var Ben & Jerry's, den var god. :D Och så en donut på glitter, en hair donut! Kostar egentligen 80 kr och jag har velat ha en jättelänge och så kostade den 20 kr idag så jag köpte en hihi.

Sämst bild, svårt att fota bakom huvet + dåligt ljus + beskuren.
Snart kommer två tutorials upp, om hår. En donut och så en rosett. :)

Kommentarer

Släng gärna iväg en liten kommentar! ♥

Vem är du? ♥
Spara ditt namn?

E-mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Skriv kommentaren här:

Kom gärna tillbaka! ♥
RSS 2.0