Kycklingar!

Förlåt att jag inte bloggat på läääänge, jag vet att ni har saknat mig men nu är jag tillbaka. Haha, nej jag skojade bara. :) Har befunnit mig i en liten dygnet-runt-dvala de senaste två dygnen och läst Hungerspelen varenda ledig minut. Har läst ut tvåan, gjorde det på en dag, och läste ettan för några veckor sen så nu har jag börjat med den på engelska. Den är faktiskt väldigt lättläst, tänker inte ens på att den är på fel språk för OMG vad bra den är!

Aja lyckades slita mig igårkväll för att måla mina naglar och detta blev resultatet.



Inte så jättelyckat haha! :)
Kommer iaf en steg-för-steg imorgon om nån vill testa de är hur enkla som helst att göra. Man ska nog göra lite indre ögon än jag gjorde, blir gulligare. ;) Imorgon ska jag också svara på varför jag inte kan filma tutorials.

Nu ska jag gå och ta bort de här för imorgon blir det nytt, sen ska jag läsa lite Hungerspelen och fixa Dragonvale, sen ska jag sova! (:

Kommentarer

Släng gärna iväg en liten kommentar! ♥

Vem är du? ♥
Spara ditt namn?

E-mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Skriv kommentaren här:

Kom gärna tillbaka! ♥
RSS 2.0