Minipåskägg

Min mammas gamla kompis var här ikväll och hade med sig sina barn, en kille på 5 år och en tjej på 8 år. ;) De såg mina naglar och båda ville ha likadana, haha. Det blev ju lite mindre såklart, men det blev okej.

Vänstra är tjejens, högra är killens. Ganska lika händer va? :)

Jag tror aldrig jag målat så små naglar innan, mina har aldrig varit så små när jag målat dem. :o Har aldrig målat en killes naglar heller, haha.

Förresten så lockade jag hela håret idag, typ år sen jag gjorde det.

Borde locka det oftare, älskar att ha lockigt hår ♥ Annars är mitt hår helt platt naturligt...



Förresten tack Agnes för den fina kommentaren ni läsare är för söta. :*

Kommentarer

Släng gärna iväg en liten kommentar! ♥

Vem är du? ♥
Spara ditt namn?

E-mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Skriv kommentaren här:

Kom gärna tillbaka! ♥
RSS 2.0