Random facts

Nu börjar ännu en toppendag lida mot sitt slut, bara Desperate housewives och lite nagelmålning kvar nu.
Riktigt underbar ridlektion idag, fick ett piggt sto idag och trodde det skulle bli lite jobbigt men gud vad jag älskar henne! Så härlig galopp. Annars har jag spelat rugby idag haha det var rätt kul! Och så har vi haft vikarie typ hela dagen och kollat på en massa film.

Aja nu hade jag tänkt skriva lite random sanningar om mig.
  • Jag har fobier för knappar och fotbollar
  • Jag är ungefär 170 cm lång
  • Jag äter konstant och hela tiden... mums mat! :D
  • Jag är jättesmart! :D Har typ alltid rätt på alla prov och jag vet inte hur jag gör för jag pluggar inte direkt mer än de flesta andra men så är det iaf.
  • Jag älskar mig själv och har alltid gjort. <33333
  • Jag har naturligt platt hår.
  • Jag har haft lugg typ så länge jag kan minnas.
  • Jag har jättesvårt för förändringar!!
  • Thea vill att jag ska skriva ett inlägg om henne men hon får inget sånt idag men iaf en puss till dig Thea pösspöss :*
  • Jag har världens bästa vänner! <3
  • Jag älskar mina läsare och speciellt när ni kommenterar, speciellt den nöjda personen som vet vem hon är (:
  • Jag är en mycket stolt smålänning!
  • Jag älskar Desperate housewives!
  • Jag sätter alltid hårda krav på mig själv.
  • Jag är ganska lat... och orkar inte skriva mer om mig nu så se till att kolla på Desperate housewives nu!

Kommentarer

Släng gärna iväg en liten kommentar! ♥

Vem är du? ♥
Spara ditt namn?

E-mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Skriv kommentaren här:

Kom gärna tillbaka! ♥
RSS 2.0